Verslag EMMS/Lutten VR1 – Nieuwleusen VR2

Wij hebben zaterdag 27 januari een wedstrijd gespeeld uit tegen Nieuwleusen v2. Wij begonnen de wedstrijd heel erg sterk, goed druk zetten, proberen goed positie te nemen en eigenlijk speelde het spel zich af op de helft van Nieuwleusen.

In de 35e min. scoorden we de 0-1 door een mooi doelpunt van Kirsten Omvlee via een assist van Pam Paardehaar. Lang konden wij hier niet van genieten, want in de 38e min. scoorde Nieuwleusen de 1-1.

Maar de koppen moesten omhoog in plaats van naar beneden. In de 42e min. scoorden we de 1-2. Via een assist van Marleen Wilpshaar kwam de bal terecht bij Pam en zij maakte het goed af. Dit was tevens de ruststand.

Na de thee en ranja begonnen we aan de tweede helft. Met 2 wissels ging het verder en kreeg Nieuwleusen meer grip op wedstrijd. Tot de 54e min. ging het spel op en neer, en met een goedlopende aanval en assist van Alisha v/d Felz op Merel Dekker werd het toch 1-3. Na weken van blessureleed kon Merel haar geluk niet op.

Daarna werd het een beetje van alles of niks, rennen en vliegen maar tot kansen kwam het niet meer. Tot in de 90e minuut een goede bal van achteruit gespeeld werd, deze kwam bij Kirsten Jans die deed ons allen juichen, 1-4 eindstand…. Punten in de tas en weer koploper!

Volgende wedstrijd zaterdag 3 februari uit tegen Mariënberg!