Jeugd / JCLE

v.v. EMMS en SC Lutten zijn sinds 1996 een samenwerkingsverband aangegaan betreffende de jeugd. Het betreft de jeugd van de F-pupillen tot en met de A-junioren. De jeugdcombinatie heeft als naam JCLE gekregen welke staat voor: Jeugd Combinatie Lutten EMMS

Kenmerkend voor JCLE zijn de rood-zwart gestreepte shirts en de witte broeken, hierin zijn de kleuren van de beide hoofdverenigingen verwerkt, namelijk: rood/wit van EMMS en wit/zwart van SC Lutten.

JCLE is een middelgrote jeugdcombinatie die goed staat aangeschreven in de regio en die al veel talenten heeft voortgebracht. JCLE probeert voor iedereen het voetbal aantrekkelijk te maken, of je nu puur voor je plezier komt of dat je meer prestatiegericht wilt voetballen, iedereen is welkom. Een hele grote groep vrijwilligers is elke week druk om het iedereen naar de zin te maken, en dat lukt ze aardig gezien de prestaties en het voetbalplezier, wat je elke week weer ziet op het veld.