Club van 100

In 2012 is v.v. EMMS gestart met een “Club van 100”. Op deze manier is het voor iedereen mogelijk om v.v. EMMS op een bijzondere manier financieel te steunen. Als lid van de Club van 100 mag je meebeslissen waaraan het inleggeld wordt besteed. In maart 2014 heeft de Club van 100 bijvoorbeeld in samenwerking met de Supportersvereniging en het bestuur een nieuwe beamer aangeschaft voor in de kantine. Een nuttige en goede besteding!

Uiteraard zijn er nog altijd vakjes beschikbaar, dus wil je zelf lid worden of weet je nog iemand, spreek een van de leden van sponsorcommissie aan of vul een flyer van de Club van 100 in (beschikbaar in de kantine). Op de achterzijde van deze flyers staat een aanmeldingsformulier waar je je gegevens op kunt invullen en het daarna in de daarvoor bestemde emmer onder het bord van de Club van 100 in de kantine kunt deponeren. Een voorbeeld van deze flyer kun je hier vinden. Overigens kun je ook altijd een mailtje sturen naar clubvan100@vvemms.nl.

Wij hopen op veel nieuwe leden om op deze manier gezamenlijk onze club nog mooier, gezelliger en succesvoller te maken!

Onderstaande leden zijn al lid van de Club van 100 en hebben aangegeven dat de vermelding ook op de website mag komen te staan:

Naam op bord
Wim en Truus Eggen