Supporters

Op dit moment behartigt de Supportersvereniging EMMS de belangen van ongeveer 300 leden. Verder zet de Supportersvereniging zich in met betrekking tot allerlei activiteiten omtrent de vereniging. Bent u nog geen lid van de Supportersvereniging EMMS? Neem dan contact op met één van de bestuursleden van de Supportersvereniging. Een lidmaatschap kost maar €10,- per jaar!

Bestuur Supportersvereniging

Rieks Kosse
De Spa 40
T 0523-682915

Penningmeester en ledenadministratie
Floris de Weerd
De Spa 42
T 06-43015541

Secretaris
Damon Katerbarg
Spinnerijstraat 2
T 06-55798478

Algemene bestuursleden
Rob Nijkamp
Erwin Arends

Donateur worden?

Vaste bezoeker van de thuiswedstrijden van EMMS 1 op De Kei en ben je geen speler, lid of vrijwilliger van v.v. EMMS? Wordt dan donateur van onze vereniging en krijg het hele seizoen vrije toegang! Een donateurskaart kost €30,- per seizoen (€20,- voor 65-plussers). Donateur worden? Geef dit dan aan bij de kassa op een wedstrijddag of mail onze penningmeester!