Help ons aan een pannaveld met RABO Clubsupport 2023!

Ook dit jaar hebben v.v. EMMS, sc Lutten en JCLE zich weer aangemeld voor de actie Rabo ClubSupport van Rabobank Vaart en Vechtstreek. Tijdens deze actie kunnen clubs zich met een bepaald doel aanmelden om door middel van stemmen van leden geld op te halen. Het gezamenlijke doel van EMMS, sc Lutten en JCLE is dit jaar het aanleggen van een pannaveld op De Kei.

“Nabij ons hoofdveld willen wij een pannaveld realiseren. Dit zal een kunstgrasveld omringd met omheining zijn. Een mooi plan en goede aanvulling op ons sportpark; voor zowel jong als oud.”

Stemmen kan vanaf 4 t/m 26 september via de RaboApp of via www.rabo-clubsupport.nl. Breng je stem uit op v.v. EMMS of sc Lutten, de gezamenlijke opbrengst van beide verenigingen is volledig voor de realisatie van het pannaveld.

Wij hopen op een mooi bedrag, zodat de realisatie inderdaad kan plaatsvinden.

STEMMEN
Voorwaarde is wel dat je lid bent van de Rabobank. Let op: een rekening bij de Rabobank betekent niet automatisch dat je ook lid bent. Mocht je nog geen lid zijn, kan je je aanmelden via de RaboApp of via www.rabobank.nl/leden.