Nieuwe wandbekleding in de kantine

Afgelopen week is de kantine weer een stuk verder verfraaid. Drie witte wanden zijn voorzien van fotobehang in EMMS stijl wat de sfeer in de kantine zeker verhoogd! Hieronder een paar beelden van het prachtige resultaat.

Het ontwerp is gemaakt en het behang geleverd door Damon Katerbarg van DAMON – Drukwerk adviseur. In twee (warme) avonden hebben vrijwilligers Rieks Kosse en Henk Arends, met hulp van Jeroen Dozeman en Damon, het behang aangebracht.

Het initiĆ«le idee om een fotowand met oude EMMS foto’s te gebruiken was helaas niet haalbaar, de kwaliteit van de meeste foto’s was niet voldoende om op groot formaat af te drukken. We gaan wel proberen om er een digitaal fotoboek van te maken, want het is zonde om ze helemaal niet te gebruiken!

Hierbij willen we nogmaals Stichting Henk Bemboom bedanken voor de riante bijdrage voor het vernieuwen van de inrichting van onze kantine. Met het aanbrengen van het behang is het herinrichtingsproject van de kantine afgerond.

Fotobehang kantine