EMMS 2 en 3 (hopelijk) kampioen!

Begin van het seizoen was er een grote schok. De teams van de zondagafdeling van v.v. EMMS werden door elkaar gegooid. Wat zou dit betekenen voor alle automatismen die jarenlang ingeslepen waren? Hoe gaan we om met de vaste plekken in de kleedkamer? Worden de nieuwe spelers geaccepteerd?

EMMS 2 (zondag) kampioen
Nu begin mei blijkt dit een groot succes te zijn geweest. EMMS 2 (zondag) is op 30 april met ruim 10 punten voorsprong kampioen geworden. Het team heeft de nodige blessures gehad, maar ondanks alles hebben Gerry Schlepers, Hans Werink en Rene Mecklenfeld er een geöliede machine van gemaakt.

Een terechte kampioen! Na het binnen halen van het kampioenschap is er de nodige liters bier gevloeid, maar zondag 14 mei zal aanvoerder Stephen Schlepers officieel de schaal in ontvangst mogen nemen en barst het feest nogmaals lost. v.v. EMMS 2 (zondag) hoopt op veel supporters tijdens en na de wedstrijd. De wedstrijd begint om 11.00 uur. Ook bedankt v.v.EMMS zijn vaste supporters voor de steun dit hele seizoen (en een aantal de laatste wedstrijden ?).

EMMS 3 (zondag) bijna kampioen
Hier blijft het niet bij. Ook v.v. EMMS 3 (zondag) beleeft een geweldig seizoen. Met enkele toevoegingen aan de selectie behalen de spelers van ‘het oude 4e’ een zeer hoog niveau. De nieuwe jongens zijn goed opgevangen en onder de vleugels van de ervaren krachten worden alle tegenstanders met lege handen en een groot aantal tegendoelpunten naar huis gestuurd. Het aantal doelpunten voor van 100 (nu al!) is reeds bereikt.

EMMS 3 heeft nog een tweetal hobbels te nemen, donderdagavond wordt er uit ‘an De Voart’ tegen Dedemsvaart 5 gespeeld en zondag kan het team van Gerry Spijker, Richard Sieljes en Andries Hofsman op De Kei officieel kampioen worden, wederom tegen Dedemsvaart 5! Een mooie prestatie en voor een aantal spelers een eerste kampioenschap in de senioren. Ook EMMS 3 hoopt op veel supporters tijdens deze historische wedstrijd. Zondag 12.00 uur zal de wedstrijd beginnen, dus niet op de standaardtijd van 10.30 uur!

FEEST
Na de wedstrijden van EMMS 2 en (hopelijk winst van) EMMS 3 barst het feest los. DJ Peter in de Ether zal de muzikale omlijsting verzorgen en ook zal er nog een rondrit door het dorp plaatsvinden.

Er zullen springskussens voor de kinderen aanwezig zijn en natuurlijk is er genoeg te eten en te drinken! Ook mogen de bezoekers natuurlijk met hun favoriete spelers op de foto. Doe dit wel voor 16.00 uur, dat komt de foto ten goede ?.

Wij hopen op een mooi feest met veel supporters en bezoekers!

Tot zondag 14 mei!!