Marsman Precisie Metaal en Klokhuis Catering nieuwe clubsponsoren v.v. EMMS

Het ingang van het nieuwe voetbalseizoen kunnen we twee nieuwe clubsponsoren verwelkomen: Onlangs tekenden zowel Herman Marsman van Marsman Precisie Metaal en Jan Klok van Klokhuis Catering een sponsorcontract met v.v. EMMS.

Marsman Precisie Metaal is gevestigd op het bedrijventerrein van Slagharen en richt zich voornamelijk op draai- en freesproducten. Het bedrijf heeft klanten in diverse branches, hoofdactiviteit is het draaien van producten voor de landbouw.

Klokhuis Catering is gevestigd in Schuinesloot. Het bedrijf verzorgt feesten en cateringpartijen van begin tot eind. Verder worden er tenten, horecameubilair en koelwagens verhuurd.

Het v.v. EMMS bestuur is zeer tevreden met de beide mooie bedrijven als nieuwe clubsponsor. Bij deze worden Herman en Jan bedankt voor de steun aan de vereniging!