Voorbereiding voor LED verlichting gaat beginnen

Het is bijna zo ver; in de zomerstop zullen het kunstgras-  en trainingsveld worden voorzien van LED verlichting. De lichtkwaliteit zal hierdoor, met name op het trainingsveld, een stuk beter worden. Zoals het nu lijkt worden de LED armaturen in juni geplaatst. Daarnaast zullen er een aantal nieuwe lichtmasten op het trainingsveld komen en de masten aan de kant van de ponyclub op ons veld gaan zorgen voor een nog betere lichtopbrengst.

Op zaterdag 8 mei zullen wij met een aantal vrijwilligers van v.v. EMMS en SC Lutten alvast wat voorbereidend werk gaan verrichten rondom het kunstgrasveld. Deze masten moeten worden voorzien van een nieuwe kabel. Om de kosten te drukken willen wij dit met vrijwilligers gaan uitvoeren.

Onze gezamenlijke clubsponsor Totaal Techniek, van Bastiaan en Jord Anbergen, gaat de installatie van de LED verlichting verzorgen. Bastiaan zal ons op 8 mei begeleiden zodat wij in groepjes van 2 rondom het kunstgrasveld aan het werk kunnen. Binnen verschillende elftallen is een oproep gedaan om op zaterdag 8 mei te komen helpen. Leden van v.v. EMMS kunnen zich aanmelden bij Erik Kosse en voor SC Lutten kan dit bij Jarco Lamberink.