90-jarig jubileum v.v. EMMS!

Op 10 mei was het precies 90 jaar geleden dat v.v. EMMS werd opgericht! Een jubileum waar we als voetbalvereniging trots op mogen zijn. Door de huidige coronaperikelen zal deze mijlpaal echter noodgedwongen niet worden gevierd.

In de afgelopen 90 jaar is er heel veel gebeurd en veel veranderd. Denk hierbij aan de vele kampioenschappen, de realisatie van het gezamenlijke sportpark, verbouwingen van de kantine en kleedkamers en de oprichting van de jeugdcombinatie JCLE met sc Lutten.

Het bestuur van EMMS probeert nog steeds zo goed mogelijk in te spelen op de wensen van de leden. Zodoende komt er volgend jaar een elftal op de zaterdagmiddag. Daarbij verliezen we ook de aspecten duurzaamheid en een gebruiksvriendelijke inrichting niet uit het oog. Er wordt namelijk hard gewerkt om het sportpark te voorzien van LED verlichting en een sproei-installatie voor het hoofdveld. Ontwikkelingen die hopelijk een positieve bijdrage leveren aan de de toekomst van v.v. EMMS!

Wij zien de toekomst met vertrouwen tegemoet. Op naar 100 jaar v.v. EMMS, inclusief de daarbij behorende festiviteiten zonder beperkingen!

JCLE

EMMS bestaat dit jaar dus 90 jaar, maar onze jeugdcombinatie met sc Lutten bestaat dit jaar 25 jaar! Ook voor dit jubileum geldt dat eventuele activiteiten worden uitgesteld.