Seizoen 2019-2020 ten einde

Het voetbalseizoen 2019-2020 nadert zijn einde. Een jaar om nooit meer te vergeten. De meeste elftallen hebben hun laatste trainingen gehad. Een enkel team gaat nog door op het kunstgras (na overleg met bestuur). In principe is het sportpark vanaf heden gesloten.

Ondanks de versoepelingen van de RIVM regels heeft het bestuur van EMMS besloten om de kantine vanaf 1 juli niet direct te openen. Dit gezien de korte periode voor de vakanties én de strikte regels t.a.v. 1,5 meter en hygiëne. (Zowel voor de leden als voor de vrijwilligers).

Wij proberen begin augustus e.e.a. weer op te starten; hopelijk onder normale omstandigheden (liefst het ‘oude’ normaal) en laten we hopen dat de competities in september weer opgestart kunnen worden.

Wij wensen iedereen een goede vakantie en hopen elkaar begin augustus weer aan te treffen op ons fraaie sportpark De Kei.

Blijf gezond, hou vol en let op je naaste(n).

Bestuur v.v. EMMS