EMMS doneert aan voedselbank

In deze voetbal loze periode naderen diverse eetbare/drinkbare producten de houdbaarheidsdatum. Na een goede tip van masseur John Germes is er een inventarisatie gehouden in de kantine van v.v. EMMS door de bestuursleden Herman Spijker, Henry Kosse en Anton de Vent.

Op bijgaande foto kun je zien dat diverse producten (die nog zeker houdbaar zijn tot eind april) afgelopen donderdag bij de voedselbank in Hardenberg zijn afgegeven. De voedselbank in Hardenberg is nog steeds geopend en deze goederen zijn zeer welkom in deze hectische periode.

De voedselbank geeft aan dat veel verenigingen en scholen deze actie ook houden. Goed voorbeeld doet goed volgen!!

Laten we hopen dat het coronavirus gauw achter ons ligt en dat we dan weer de normale verkopen vanuit de kantine kunnen verrichten.

Bestuur v.v. EMMS