Nieuw koffieloket kantine v.v. EMMS

Zoals menigeen inmiddels wel zal hebben opgemerkt, is de kantine van v.v. EMMS dit seizoen voorzien van een koffieloket, waarmee het mogelijk wordt van buitenaf bestellingen bij het barpersoneel te doen. Dit loket ontlast de kantine op drukbezochte momenten, met name in de rust van de thuiswedstrijden van het eerste elftal.

Het loket is met mooie bijdragen van sponsoren tot stand gekomen. TOSCANA Kunststof Kozijnen uit Hardenberg leverde het kozijn in ruil voor de plaatsing van twee reclameborden langs het hoofdveld. Deze borden zijn inmiddels geplaatst. Herman Arkes van klussenbedrijf H.A. Bouwservice plaatste het kozijn kosteloos!

Het bestuur bedankt TOSCANA en H.A. Bouwservice voor deze mooie bijdragen aan de vereniging!