Verslag Mariënberg VR2 – EMMS/Lutten VR1

Op zaterdag 3 februari stond de wedstrijd tegen Mariënberg vr2 op de planning. De eerste helft begonnen we sterk en dit werd beloond met een doelpunt in de zesde minuut. Met een assist van Kirsten Omvlee kon haar naamgenoot Kirsten Jans het eerste doelpunt van deze wedstrijd maken. Ruim twintig minuten later geeft Elin een mooie pass in de diepte en weet Alisha via de eerste paal de 0-2 te scoren. In de slotfase van de eerste helft breidden wij de voorsprong nog iets uit en scoorde Kirsten Omvlee dankzij een assist van Robine. Met een stand van 0-3 gingen wij de rust in.

De tweede helft hebben we mooi voetbal laten zien. De keeper van Mariënberg schoot de bal het veld in maar Isa ten Brinke kon deze bal onderscheppen. De keeper verloor daarbij even de linker hoek van het goal uit het zicht waardoor Isa ten Brinke de bal erin kon schieten. Dit zorgde voor een stand van 0-4 in de 65e minuut. We speelden goed in de tweede helft en in de 75e maakte Indy via een pass van Marleen de laatste goal. Eindstand: 0-5. De drie punten zijn weer meegenomen naar Slagharen????????

Wij willen de speelster van Mariënberg beterschap wensen met de blessure waarbij de wedstrijd een paar minuten voor tijd voor werd afgefloten.