Erik Hein verlengt contract bij v.v. EMMS

Erik Hein, hoofdtrainer van v.v. EMMS, heeft zijn contract verlengd tot de zomer van 2025. De in Hardenberg wonende Erik Hein is momenteel bezig aan zijn tweede seizoen bij de hoofdmacht.

Het bestuur en de technische commissie is tevreden over zijn tomeloze inzet voor de club en het neerzetten van een meer gestructureerde organisatie. Tevens geeft Erik Hein nieuwe talentvolle jongens de kans om zich in te passen in het elftal.

Vorig seizoen wist Erik een uitstekende 5e plek te behalen, het huidige seizoen startte zeer moeizaam. In de sterke 2e klasse weet het team zich momenteel redelijk te herpakken en we hopen dat de stijgende lijn zich gaat voortzetten.

Wij wensen Erik en zijn staf veel succes!

SLAGHAREN, NETHERLANDS – JANUARI 29 Erik Hein trainer EMMS during the match EMMS vs Emmeloord SC at the Sportpark de Kei Stadium 29-01-2023 Slagharen(photo by Johan Wolff/Orange Pictures)