Totaal Techniek verlengt sponsoring v.v. EMMS

Het bestuur van v.v. EMMS heeft onlangs het sponsorcontract met installatiebedrijf Totaal Techniek verlengd. Door de eigenaren (en echte clubmensen!) Bastiaan en Jord Anbergen werd een nieuwe overeenkomst getekend.

Het familiebedrijf Totaal Techniek is inmiddels een begrip in Slagharen en omstreken. Het bedrijf is actief in de zakelijke markt, maar werkt ook veel voor particulieren. Kenmerkend aan het bedrijf is het totaalpakket aan diensten, de klantgerichtheid én het hechte team.

Een bijzonderheid aan de vernieuwde sponsoring vormt de plaatsing van een nieuw, groot reclamebord langs het hoofdveld. De keuze hiervoor heeft inmiddels al mooie navolging gekregen van andere bedrijven.

Het bestuur van v.v. EMMS is zeer tevreden met Totaal Techniek als clubsponsor. Gerekend wordt op een voortzetting van de positieve samenwerking voor de komende jaren!