Verslag HHC VR4 – EMMS/Lutten VR1

Op zaterdag 14 oktober speelden we een wedstrijd tegen HHC VR4. Er werd om 12:30 afgetrapt in Hardenberg.

In de 15e minuut opent Kirsten Jans de score met een assist van Isa ten Brinke. We komen regelmatig dicht bij het doel van de tegenpartij, maar het blijft nog even spannend. In de 38e minuut scoort Robine met een assist van Amber. We gaan met 0-2 de rust in.

Na een aantal wissels beginnen we aan de tweede helft. We spelen sterker, er wordt goed gecombineerd en dit wordt beloond. In de 57e minuut maakt Amber de 0-3 met een afstandsschot. Al snel daarna, in de 63e minuut, weet Isa ten Brinke de voorsprong verder te vergroten met de 0-4. Er wordt vooral gespeeld op de helft van de tegenpartij. We krijgen nog wel een paar hoekschoppen tegen, maar onze verdediging en keeper staan goed. Met nog 10 minuten op de klok zorgt Kirsten Jans voor het laatste doelpunt van de wedstrijd. Met een overtuigende overwinning van 0-5 zijn er weer 3 punten binnen.

Volgende week hebben we geen wedstrijd en de week daarna (28-10) spelen we om 14:30 uur thuis tegen Berkum. Natuurlijk zijn toeschouwers van harte welkom!