Overlijdensbericht Henk van der Weide

Ons bereikte het droevige bericht dat is overleden:

Henk van der Weide

Henk heeft in de jaren ’70 en ’80 het doel van v.v. EMMS verdedigd. Een groot succes werd in het seizoen 1984/1985 bereikt, met een behaald kampioenschap en de promotie naar de 3e klasse.

Na zijn actieve lidmaatschap heeft Henk altijd warme gevoelens gehouden voor v.v. EMMS. Dit leidde ertoe dat hij in 2009 besloot hoofdsponsor te worden van de vereniging met zijn schildersbedrijf. Aan H.J. Van der Weide Schilderwerken heeft EMMS een goede en betrokken sponsor gehad. Naast de sponsoring aan de vereniging heeft Henk een belangrijke bijdrage gehad in de verbouwing van de kantine en het opzetten van de sponsorbijeenkomsten.

Wij wensen zijn familie en vrienden heel veel sterkte toe.

Bestuur en leden v.v. EMMS en
Supportersvereniging v.v. EMMS

Foto uit 2009. V.l.n.r.: voorzitter Herman Spijker, Annie van der Weide (†), Henk van der Weide (†) en aanvoerder Renco Boertien