Afscheidswedstrijd EMMS 4

Zondagmorgen 18 september stond tijdens de jaarlijkse spectaculaire ‘Kei-cup’ op Sportpark De Kei in Slagharen ook het afscheid centraal van zes spelers uit EMMS 4. Zes spelers die decennialang hun kunsten op de EMMS velden hebben laten zien, maar nu om verschillende redenen een punt moeten zetten achter het actieve voetbal voor EMMS 4.

Ton (Puk) Hertsenberg die, na ruim 50 jaar spelen, de tegenstander het altijd behoorlijk lastig maakte, al was het maar om tijdens de wedstrijden in de dug-out van de gasten plaats te nemen. Of Iwan (de Verschrikkelijke) Kosse, de stevige rots in de laatste linie die met zijn inzicht de verdediging controleerde. Frank Bakker zullen we ons altijd blijven herinneren als de voorstopper met de lange pass en gerichte afstandsschoten, onvermoeibaar en fanatiek. In de verdediging stond Edwin (de Terriër) Berg op rechtsback en menig linksbuiten kwam hem dan meermaals tegen. Edwin scoorde zeer weinig, maar als hij scoorde was dat vaak in eigen doel. Ook Robert Elfrink zwaait af, doortastend, met waar nodig een overtreding pakkend voor het team. Als laatste, de altijd vrolijke, Jeroen (Messi) Sieljes, die op de rechterflank menig verdediger met zijn snelheid omzeilde en vlijmscherpe voorzetten uit de mouw schudde.

Namens het EMMS 4 elftal, enorm bedankt voor jullie inzet, vooral ook in de derde helft en daarbuiten, en hopelijk blijven we jullie in de toekomst nog regelmatig op het sportpark tegen komen. Bedankt!!