Peters Hout & Bouwmaterialen blijft clubsponsor v.v. EMMS

Ook de komende seizoenen is Peters Hout & Bouwmaterialen clubsponsor van v.v. EMMS. Er werd onlangs een sponsorovereenkomst getekend. Tevens werd besloten het nieuwe zaterdagelftal te voorzien van compleet nieuwe wedstrijdtenues en trainingspakken.

Peters Hout & Bouwmaterialen is gevestigd aan de Coevorderweg Noord 16 te Slagharen. Het bedrijf is een totaalleverancier op het gebied van hout en bouwmaterialen. Door het brede assortiment, grote voorraden en de flexibele instelling is het bedrijf een ideale partner voor aannemerij, agrarische sector, industrie, zzp-er en particulier.

Het bestuur van v.v. EMMS is zeer tevreden met het behoud Peters Hout & Bouwmaterialen als clubsponsor! Het bedrijf wordt op deze wijze hartelijk bedankt voor de steun aan de vereniging.