WEVisuals nieuwe contractsponsor v.v. EMMS

Met ingang van seizoen 2021-2022 is WEVisuals als clubsponsor verbonden aan v.v. EMMS. Tevens verzorgt het bedrijf met nieuwe polo`s een deel van de kleding van het nieuwe zaterdagelftal.

WEVisuals een jong en creatief mediabedrijf dat is gericht op het volledig verzorgen van online presentaties. Het bedrijf is opgericht door twee jonge ondernemers met liefde voor camerawerk: Sven Kluin en Wouter Everts. Onder andere worden professionele bedrijfspresentaties en event-registraties verzorgd. De website www.wevisuals.nl geeft een compleet beeld van de bedrijfsactiviteiten.

Het v.v. EMMS bestuur is zeer tevreden met WEVisuals als nieuwe sponsor. Bij deze worden Sven en Wouter hartelijk bedankt voor de steun aan de vereniging!