Stand van zaken zaterdagvoetbal v.v. EMMS

Zoals eind februari aangekondigd is er binnen v.v. EMMS een werkgroep bezig om te inventariseren of er de mogelijkheid bestaat om een zaterdagteam op te richten. Inmiddels is de werkgroep een aantal weken verder en heeft het bepaald niet stilgezeten! Middels een wekelijks digitaal overleg zijn er diverse stappen gezet in de verdere totstandkoming van het eerste zaterdagteam voor v.v. EMMS.

Voor het zaterdagteam hebben zich inmiddels 15 nieuwe leden ingeschreven in de leeftijdscategorie tussen de 18 en 24 jaar. Het team wordt verder aangevuld met spelers vanuit de A-junioren en de huidige seniorenteams. Er is besloten door het bestuur van v.v. EMMS om het het zaterdagteam in te schrijven bij de KNVB. Met deze stap is een belangrijke mijlpaal behaald in de totstandkoming van een zaterdagelftal.

De technische staf is op dit moment deels ingevuld. Paul Arkes is met succes benaderd om trainer/leider te worden. Naast Paul zal ook Bento Koel als speler/leider voor het elftal beschikbaar zijn. Flors Hegteler zal tijdens de wedstrijden als grensrechter fungeren. Naast Paul Arkes wordt nog gezocht naar een ervaren trainer/leider om de technische staf compleet te maken. Dus ben of ken jij iemand die het leuk vindt om het zaterdagteam te trainer en/of te leiden? Laat het ons weten!

De sponsoring van het team is ook grotendeels ingevuld. Peters Hout- en Bouwmaterialen uit Slagharen zal wedstrijdtenue’s en trainingspakken gaan sponsoren. Er wordt nog gezocht naar sponsoring voor polo`s en presentatiejacks.

Indien jij de geschikte trainer/leider bent of kent, of het leuk zou vinden om dit team te sponsoren dan kun je je hiervoor melden via het e-mailadres info@vvemms.nl. Nieuwe spelers kunnen zich ook aanmelden via het e-mailadres, of via de contactpersonen uit de werkgroep: Maurice Kosse, Rob Vermeltfoort, Erik Hein en Arjan van der Most.