UPDATE: Corona regels t.b.v. de kantine

Sinds een paar weken is de kantine van EMMS weer geopend. De regels worden, op een enkele uitzondering na, goed nageleefd. N.a.v. de recente besluiten van de regering/RIVM/KNVB/NOC-NSF moeten wij een aantal aanvullende maatregelen nemen die hieronder worden vermeld. Tevens worden de belangrijkste regels hier nog eens herhaald.

• Gebruik je boerenverstand
  • Blijf thuis als je klachten hebt
  • Houd voldoende afstand

In de kantine gelden de volgende regels (geldt ook voor het terras):

• Desinfecteer je handen bij binnenkomst en na toiletbezoek
  • Volg de aangegeven routes (ingang aan hoofdveldzijde > uitgang aan kunstgrasveldzijde)
  • Houd 1,5 meter afstand (18+) (voor gezinsleden niet van toepassing)
  • Verander de indeling van de kantine niet (geen groepen vormen)
  • In de kantine zijn alleen zitplaatsen beschikbaar
  • Betaal zoveel mogelijk met de pin
  • Gelieve de consumpties zelf op te halen (dit voorkomt heen en weer lopen van vrijwilligers)
  • Gelieve de lege flesjes (er worden geen glazen gebruikt) terug plaatsen op het ‘wagentje’ bij de koffiehoek en/of de uitgang

Aanvulling 21-8-2020: Registratie (vrijwillig) bij binnenkomst kantine
Vul je naam en tel.nr.  in op de lijst bij entree van de kantine. Deze kunnen gebruikt worden indien er achteraf sprake is van een besmetting (t.b.v. bron- en contactonderzoek GGD). De gegevens worden worden na uiterlijk 2 maanden vernietigd. Vul deze alleen in als je je gezond voelt. Bij koorts en verkoudheid blijf je thuis!

Zodra de beker- en competitiewedstrijden beginnen zal e.e.a. weer aangepast kunnen worden. Houd hiervoor de website in de gaten.

Bestuur v.v. EMMS