Schoonmaak kantine

Zoals reeds meegedeeld op de nieuwjaarsreceptie wordt de kantine vanaf heden op de maandag schoongemaakt door de spelers/speelsters van de diverse elftallen.

Maandag 27 januari werd gestart met spelers van EMMS 1 (Justin Westerbeek en Niek Kosse) en EMMS 2 (Bryan Arkes en Marco Werink). Dit onder ‘toezicht’ van vrijwilliger Hans Kosse en bestuurslid Anton de Vent. In een razend tempo werd de kantine (keuken, bestuurskamer, toiletten) schoongemaakt.

Justin heeft het baanrecord verbroken door met de Zamboni de kantine schoon te maken. Hij had snellere ronde tijden dan de Zamboni in Thialf. Vooraf was de vloer gedweild en aangeveegd door Marco, Bryan en Niek.

De foto’s zijn niet allemaal even duidelijk maar laten wel zien dat de heren goed zijn bezig geweest. Onder het motto van Eendracht Maakt Macht (Slagharen) werd deze klus binnen het uur geklaard. Heren bedankt voor jullie inzet!

Op 3 februari is het de beurt aan de vaste groep dames die de kantine maandelijks schoonmaken. Op 10 februari is het de beurt aan EMMS 2 en 3.

Op de vrijdagmorgen zorgen de vaste vrijwilligers Bert Leyrik en Benny Eggen voor de schoonmaak, zodat de kantine er voor het weekend er weer schoon uitziet.

Bestuur v.v. EMMS