Practica Nederland nieuwe contractsponsor v.v. EMMS

Met ingang van december 2019 is Practica Nederland als sponsor verbonden aan v.v. EMMS. Practica Nederland is het bedrijf in hondenpoep-afvalsystemen van Aad Nagtegaal uit Slagharen. In dit bericht een toelichting op het bedrijf en een persoonlijk woordje van Aad.

Na in 2005 begonnen te zijn met de verkoop van in Zwitserland ontwikkelde hondenpoep-afvalsystemen onder de merknaam Belloo, is Practica Nederland inmiddels uitgegroeid tot een grote speler op dit gebied. De Belloo systemen zijn inmiddels te vinden in meer dan 100 Nederlandse en Belgische gemeenten en ook steeds meer campings en bungalowparken maken er gebruik van. Ook voor particulieren is het mogelijk de Belloo hondenpoepzakjes aan te schaffen.

Aad Nagtegaal: “Helaas is de gemeente Hardenberg nog steeds niet één van de tevreden klanten. Maar wat niet is kan vast nog wel komen! Zelf woon ik met een onderbreking van 2,5 jaar al weer vanaf 2001 in het mooie dorp Slagharen en volg EMMS weer op de voet. Vandaar dat ik besloten heb ook een van de sponsoren te worden voor de komende jaren. Ik wens de vereniging alle goeds toe en ga ervan uit dat het eerste elftal zich dit jaar zal handhaven in de 2e klasse, al zal dit niet eenvoudig worden. Maar met de tot nu toe getoonde vechtlust moet dit lukken.”

Het v.v. EMMS bestuur is zeer tevreden met Practica Nederland als nieuwe sponsor. Bij deze wordt Aad hartelijk bedankt voor de steun aan de vereniging!