Nieuw tenue voor pupillen van de week

Afgelopen zondag werden voorafgaand aan de wedstrijd EMMS – Heerde de nieuwe tenues voor de pupil(len) van de week gepresenteerd. De tenues zijn van dezelfde kledinglijn als het nieuwe tenue van EMMS 1, wat de uitstraling van het geheel helemaal compleet maakt. De nieuwe kleding is bekostigd door de Supportersvereniging EMMS.

Totaal Techniek en Schilderservice Vechtdal zijn ook de komende vier seizoenen de sponsoren van de Pupil van de week. Met de sponsorbijdrage van beide Slagharense bedrijven kunnen ook de komende jaren de attenties voor de uitgenodigde pupillen worden aangeschaft.

Het bestuur bedankt op deze wijze de Supportersvereniging, Totaal Techniek en Schilderservice Vechtdal voor hun bijdrage aan de vereniging. De pupillen van afgelopen zondag, Nick van Dijk en Evy Eggen, worden hartelijk bedankt voor hun bijdrage in de kledingpresentatie!

OPROEP!
Omdat de begeleidster van de Pupil van de Week, Melanie Arkes, af en toe is verhinderd is er behoefte aan een reserve die haar bij afwezigheid kan vervangen. Wie voelt zich hiervoor geroepen? Je kunt je dan melden bij Melanie Arkes of Bernhard Sibelt.

Pupillen van de week Nick van Dijk en Evy Eggen met de sponsoren Bastiaan Anbergen (Totaal Techniek), Dennis Ekkel (Schilderservice Vechtdal) en Rieks Kosse (Supportersvereniging)