Onderhoudsploeg EMMS/Lutten doet weer mee met landelijke actie NLdoet

Het Oranje Fonds organiseert op 15 en 16 maart 2019, samen met duizenden organisaties in het land, NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. De afgelopen 10 jaar zijn er maar liefst 40.000 klussen geklaard en hebben 1,5 miljoen mensen deelgenomen.

De vrijwilligersploeg van v.v. EMMS en SC Lutten (die al iedere vrijdagmiddag actief bezig zijn op het sportpark) zal op vrijdagmiddag 15 maart en eventueel zaterdagmorgen 16 maart diverse extra werkzaamheden verrichten op en rond ons sportpark De Kei. Net als voorgaande jaren zullen we de vrijwilligers ‘belonen’ met een hapje en drankje.

Voor dit jaar staat de vervanging van de zitbanken op het programma bij veld 2 en 4.

Wil je je als nieuwe vrijwilliger aanmelden voor deze onderhoudsploeg dan ben je vrijdagmiddag vanaf circa half 2 van harte welkom op Sportpark De Kei.

Langs deze weg willen we natuurlijk alle vrijwilligers bedanken die, op welke manier dan ook, hun steentje bijdragen aan de diverse werkzaamheden voor EMMS. Lutten en JCLE.