Verslag 21-10: HHC VR2 – EMMS/Lutten VR1

De dames stonden vandaag tegen een tegenstander die ze kort geleden verslagen hebben in de bekerwedstrijd, HHC VR2. Op het kunstgras van de Boshoek werd vandaag gespeeld en al snel kwamen de gasten op voorsprong. Ellis vloog door de verdediging heen en maakte het goed af. Toen werd het wat rommelig hier en daar, maar ondanks dat hadden de dames de eerste helft het meeste balbezit. Veel kansen zijn er niet maar toch weten de dames hun voorsprong te verdubbelen. Uit een corner werd er gekopt, getrokken en geduwd en uiteindelijk kopte de tegenstander de bal in hun eigen goal. Een geluksschot aan de kant van HHC zorgde ervoor dat de spanning terug kwam. Daimy die de eerste helft keepte hield haar goal de eerste helft niet schoon maar ondanks dat heeft ze geweldig gekeept.

De tweede helft waren er een aantal veranderingen: Stephanie kreeg haar verdiende rust, Anouk ging naar linksvoor, Ilse L in de spits en Laura kwam er voor Joyce in. Waarschijnlijk lag het aan de helft waar gespeeld werd, want de tweede helft had HHC voornamelijk de bal in haar bezit. Niet veel later kwam daar de gelijkmaker uit. De dames hebben er alles aan gedaan om de schade te beperken in de tweede helft maar HHC ging maar door en zette veel druk. Tevergeefs nog een 3e doelpunt voor de thuisploeg. Met nog 5 minuten te spelen hebben de dames alles op alles gezet om toch nog een punt mee te nemen maar dit mocht niet baten…

Een zware domper voor de dames.