Pupil van de Week 7-12-’14: Diego Grote

Leeftijd: 10 jaar

In welk elftal speel je: D1 van JCLE

Hoe lang voetbal je al: 4 jaar

Heb je naast voetbal nog andere hobby’s: Ja, gymnastiek zit ik ook op

Wie zijn jouw trainers: Danny Kuiper, Laurens Akkerman en Francis de Vent

Wat is jouw voorspelling: 2-2

Wie vind je de beste EMMS-speler: Ramon Schlepers

Wie vind je de beste keeper: Thibaut Courtois

Wie vind je de beste speler: Cristiano Ronaldo

Wat is jouw favoriete profclub: FC Groningen

Voetballen jouw broertjes en zusjes ook, zo ja welk elftal: Ik heb een broertje en zusje. Ze zitten allebei op gym. Mijn broertje doet nog aan fietscrossen.

Welk muziek hoor je het liefst: Alles wel behalve geheime zender muziek

Wat zou je later willen worden: Dierenarts

En als dat niet kan: Weet ik nog niet

Wat vond je het allerleukst van deze middag wedstrijd pupil te zijn: Diego vond het overspelen met de jongens het allerleukst van deze middag.

Vandaag speelt EMMS de thuiswedstrijd tegen VV REUTUM. Diego Grote is pupil van de week. We hebben eerst het tenue aan gedaan. Hierna mocht Diego met het gehele theam op de foto. Wat Diego al super leuk vond. Hierna mocht hij mee doen met de warming-up. Eerst heeft hij overgespeeld met Rob Vermeltfoort, Jeroen Brader, Jeffey Klok, Yuri Hertsenberg, Gerard Hein en grensrechter Hans Nibourg. Daarna mocht hij mee doen met de rek en strek oefeningen van de andere jongens. Na dit alles mocht Diego onder de wedstrijd bij de jongens in de dug-out zitten. In de rust mocht Diego penaltyschieten op reserve keeper Gerard Hein. Diego heeft er maar liefst 4 raak geschoten en 2 hield de keeper tegen. Diego heeft super goed zijn best gedaan ondanks het koude en slechte weer. Ook de ouders en verdere familie hebben genoten van Diego. Diego was een hele leuke en gezellige pupil van de week.

Pupil van de week door Lisette Stille
Bal aangeboden door Feikje en André Hertsenberg