NLDoet 2024

Op 15 maart was het weer zover, NLDoet 2024! Met veel energie gingen de mannen van de onderhoudsploeg deze dag weer aan de slag. Om half 2 werd er eerst gestart met een kop koffie en namens het bestuur van v.v. EMMS kwam voorzitter Herman Spijker langs met enkele heerlijke koeken. Onder het genot van een bak koffie en met kleine restjes koek nog in de mond werden de taken doorgesproken. Het grote bord van JCLE werd eens goed schoongemaakt en ook de boeien van het kassahokje en het grote reclamebord van sc Lutten kregen een grote schoonmaakbeurt.

Rond 16.00 uur was het mooi geweest en werden alle vrijwilligers getrakteerd op een lekkere warme bal gehakt van Cafetaria Lunchroom Emmy en bijbehorende drankjes. Al met al was het weer een gezellige en productieve middag! Ook Stichting De Stuw kwam nog even langs om te kijken en te horen wat er leeft onder de vrijwilligers. Er is veel gelachen, bijgekletst en nuttig werk verricht. Heel erg bedankt allemaal!

Lijkt je het ook leuk om eens een keer te helpen op vrijdagmiddag? Je bent van harte welkom. Kom gerust langs om 13.30 uur op sportpark De Kei. Twijfel je? Bel of spreek eens iemand van de huidige groep aan.