Verslaggever en/of fotograaf v.v. EMMS 1 gezocht!

Hou je van voetbal? En al helemaal van EMMS 1? Dan zoeken wij jou! Wij zijn op zoek naar een vrijwilliger die wedstrijdverslagen van het eerste kan schrijven, voor zowel thuis- als uitduels. Natuurlijk hoef je niet bij elke wedstrijd aanwezig te zijn (al zou dat wel leuk zijn ;)), maar het feit dat er nu helemaal geen verslag over de wedstrijden van EMMS wordt gemaakt is voor veel volgers van EMMS echt een gemis. Het verslag komt op onze website en social media. Ook zouden wij het erg leuk vinden als er iemand af en toe een fotoverslag wil maken van de wedstrijd.

Wil je het eens proberen? Geef je dan op via de website (website@vvemms.nl) of bij één van de bestuursleden! Daar zullen wij en onze volgers erg blij mee zijn!