Help de kantine van v.v. EMMS en JCLE!

Een lekker bakje koffie tijdens de wedstrijd,
Een verkoelend glaasje ranja na afloop,
Een gezellige derde helft,
Dat kan in de kantine van v.v. EMMS… Toch??

Het voetbalseizoen 2023-2024 staat op het punt van beginnen. De eerste trainingen en oefenwedstrijden zijn geweest en ook de competities staan voor de deur.

Natuurlijk proberen wij voor JCLE en v.v. EMMS de kantine open te houden. Hiervoor zijn wij wel echt afhankelijk van vrijwilligers. Met name op zondag is de bezetting zeer beperkt en kunnen wij alle hulp gebruiken. Het gaat dan om ‘diensten’ van 9.00 tot 13.00 uur en 13.00 tot 18.00 uur. Hoeft natuurlijk niet elke week, dat kun je zelf aangeven!

De kantine heeft als doel om de bezoekers, spelers en supporters onderdak en een hapje en drankje aan te kunnen bieden. Daarnaast is het ook een inkomstenbron om de vereniging gezond te houden. Dus wil je op deze gezellige manier een bijdrage leveren aan onze vereniging?? Meld je dan snel aan.

Het is natuurlijk ook mogelijk om samen met je partner, een paar vrienden, vriendinnen of ploeggenoten af en toe een bardienst te doen? Dit hoeft niet structureel en/of een vaste dag te zijn.

Vragen? Of ben je ben je direct enthousiast? Bel/app onze kantinebeheerder Anita van Dijk (06-51048616) of spreek iemand van het bestuur en/of huidige kantine personeel aan.