Rabo Clubsupport 2022

v.v. EMMS heeft zich net als voorgaande jaren weer aangemeld voor de actie Rabo ClubSupport van Rabobank Vaart en Vechtstreek. Tijdens deze actie kunnen clubs zich met een bepaald doel aanmelden om hiervoor door middel van stemmen van leden geld op te halen. Dit jaar is het gezamenlijke doel van EMMS en sc Lutten het verder verduurzamen van Sportpark De Kei.

Stemmen kan vanaf 5 t/m 27 september via de RaboApp of via www.rabo-clubsupport.nl.

Vorig jaar hebben wij 119 stemmen ontvangen. Een prachtig aantal, maar dat willen we natuurlijk graag overtreffen dit jaar.

STEMMEN
Voorwaarde is wel dat je lid bent van de Rabobank. Let op: een rekening bij de Rabobank betekent niet automatisch dat je ook lid bent. Mocht je nog geen lid zijn, kan je je aanmelden via de RaboApp of via www.rabobank.nl/leden.

We hopen dat we veel stemmen krijgen en op deze manier een mooie bijdrage kunnen leveren aan de verduurzaming van ons sportpark!