Contributie tijdens de coronacrisis

In deze tijd waarin het verenigingsleven als gevolg van het coronavirus stil ligt, lopen de kosten bij de vereniging voor een groot deel gewoon door. De inkomsten zijn in deze periode echter een stuk minder. Met name het wegvallen van de horeca inkomsten is een grote tegenvaller.

Het standpunt vanuit de KNVB is dat we de kosten die we met z’n allen maken, zoveel mogelijk met z’n allen dragen. v.v. EMMS sluit zich bij dit uitgangspunt aan.

De inning van de contributie blijft tijdens de coronacrisis dus doorgaan. Binnenkort wordt de inning voor het eerste termijn van het seizoen 2020/2021 in gang gezet. De incasso zal rond 10 november van de rekeningen worden afgeschreven. Dit betreft de contributie de eerste drie voetbalmaanden van dit seizoen (augustus-september-oktober). Dat is essentieel om de vereniging financieel overeind te houden. Als leden van onze vereniging moeten we juist in tijden van crisis samen de club erdoorheen helpen.

We hopen met deze uitleg een beroep op de leden van de vereniging te doen. We rekenen op begrip en hopen dat we zo snel mogelijk weer ons sportpark open kunnen stellen!

Met vriendelijke en sportieve groet,

Bestuur v.v. EMMS