Deel vacatures kantine ingevuld

Het bestuur is verheugd te kunnen melden dat twee belangrijke functies t.a.v. de kantine zijn ingevuld.

Op de vergadering met de vrijwilligers van de kantine heeft Anita van Dijk-Kleinheerenbrink zich beschikbaar gesteld als beheerder van de kantine. Ze zal deze functie deels samen invullen met Zwaannet Bosch; Zwaannet zal tevens de inkoop voor haar rekening nemen. Hierdoor kan voorzitter Herman Spijker een stapje terug doen t.a.v. zijn kantinewerkzaamheden.

Maar… wij zijn er nog niet… wij zijn nog op zoek naar enkele vrijwilligers voor de zaterdagmorgen (1x in de maand of minder vaak bij meerdere aanmeldingen). En voor de zondagmorgen/middag bij de uitwedstrijden van EMMS 1. Belangstellenden kunnen zich melden bij het bestuur en/of bij Anita van Dijk.

De schoonmaak van de kantine zal op de oude voet worden voortgezet zodra de competities weer gaan draaien. De leiders zullen t.z.t. weer een schema ontvangen t.a.v. de schoonmaakbeurt van het betreffende team.

Bestuur v.v. EMMS