Ondertekening sponsorcontract Prins Sport met JCLE

Prins Sport blijft de komende jaren als contractsponsor verbonden aan JCLE. Eind 2019 werd een verlenging van het sponsorcontract met maar liefst vijf seizoenen overeengekomen. Voorafgaand aan de thuiswedstrijd van v.v. EMMS tegen VENO volgde de ondertekening van het sponsorcontract.

Prins Sport is sinds 2004 gevestigd aan de Admiraal Helfrichstraat in Hardenberg. Voetbal is één van de specialiteiten van de zaak. Inmiddels beschikt Prins Sport ook over vestigingen in Dedemsvaart en Ommen. Er lopen diverse regionale sportverenigingen in kleding die is geleverd door Prins Sport. Met het nieuwe sponsorcontract blijft Prins Sport de exclusieve kleding- en materiaalleverancier van JCLE.

Op deze wijze wordt Robert Prins van Prins Sport nogmaals bedankt voor de voortzetting van de prettige samenwerking!

Besturen van JCLE, v.v. EMMS en s.c. Lutten