Topwedstrijden op woensdag 28 november!

Woensdag heb je de keuze uit diverse topwedstrijden! Wat te denken van:

DETO 1 – EMMS 1 (KNVB beker 2e ronde)

Slaagt EMMS 1 erin om deze zaterdag hoofdklasser te verslaan? Komt dat zien op het sportpark van DETO (Schout Doddestraat 48, 7671 GT Vriezenveen) aanvang 20.00 uur

Of:

HHC VR25+ 1 tegen EMMS VR25+ 1, aanvang 20.00 uur op de Boshoek.

Inzet is hier het kampioenschap in de najaarscompetitie. Beide teams kunnen op deze laatste speeldag kampioen worden. De dames (o.l.v. trainer Ben Kleinheerenbrink) hebben aan een gelijkspel genoeg om kampioen te worden. Maar bij winst van HHC is HHC kampioen.

Hopelijk hebben de dames van EMMS nu de zenuwen onder controle; vorig jaar ging het helaas mis op de laatste speeldag toen het kampioenschap in en tegen Bruchterveld werd gemist. Alle support is hierbij van harte welkom.

Blijft u liever thuis bij de warme kachel… dan kunt u hopelijk genieten van een fraaie wedstrijd PSV – FC Barcelona.

Het bestuur van EMMS wenst EMMS 1 en de EMMS dames VR25+ 1 veel succes!!!