Nieuwsbericht

Club van 100 stopt

Na ca. 14 jaar stopt de v.v. EMMS Club van 100. Door het lidmaatschap steunden de leden van de Club van 100 de afgelopen jaren diverse mooie initiatieven, die zowel het voetbal als veel zaken er omheen naar een hoger niveau hielpen.

Waar is het geld heen gegaan in de afgelopen 14 jaar?
In de afgelopen jaren heeft de Club van 100 onder andere een bijdrage geleverd aan de prachtige fotowand in de kantine, de zonnepanelen op het dak van de kantine, zijn er ooit voor alle teams nieuwe wedstrijdballen aangeschaft en is de Tarqa ballenpomp aangeschaft, waarmee diezelfde ballen opgepompt kunnen worden.

Dit heeft al met al tot ongekende successen geleid. Met de ballen is menig doelpunt gemaakt en de ballenpomp zorgt nog steeds voor de juiste hoeveelheid lucht in de wedstrijd- en trainingsballen. De zonnepanelen zorgen daarnaast nog steeds voor een lage energierekening en dat is voor alle leden en het milieu prettig.

Restant van het budget
Er staat nog een restbedrag op de rekening van de Club van 100. Dit bedrag zal bijdragen aan het aanpassen van de bar in de kantine. Meer informatie hierover zal later via de v.v. EMMS kanalen volgen.

Waarom stop de Club van 100?
De afgelopen jaren is om diverse redenen de administratie wat achtergebleven. Daarnaast zijn er door de club en met name de sponsorcommissie veel initiatieven gestart om op allerlei andere manieren ook geld binnen te halen. En ook is er mede door die eerder beschreven fotowand, geen mooie plek meer voor het Club van 100 bord in de kantine.

Toch v.v. EMMS blijven steunen? Meld je aan!
Wil je toch (financieel) betrokken blijven bij v.v. EMMS? Dan kun je vanaf nu steunend lid worden van v.v. EMMS voor slechts € 7,50 per kwartaal (via automatische incasso). Stuur een mail naar administratie@vvemms.nl en de rest volgt vanzelf.

We willen alle sponsoren die via de Club van 100 de afgelopen jaren een bijdrage hebben geleverd hartelijk bedanken!

Namens de Club van 100,

Floris de Weerd