Nieuwsbericht

Bus naar Read Swart

Aanstaande donderdag speelt EMMS 1 voor de nacompetitie in De Knipe (Friesland) tegen Read Swart 1. De wedstrijd begint op tijd, namelijk om 19.00 uur. Dan zijn wij als het goed is voor het donker klaar. Er zal ook weer een bus rijden voor spelers en supporters. Deze zal om 16.45 uur klaarstaan bij Café Ome Dries. Wil je met de bus mee? Zorg dan dat je op tijd bij Ome Dries bent (vol = vol).

Laten we er met z’n allen een leuke avond van maken en op naar de volgende ronde!