Sfeer op De Kei, maar graag zonder vuurwerk
Voetbal en vuurwerk lijken onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zeker bij wedstrijden waar echt iets op het spel staat zorgt het voor extra spanning en een geweldige sfeer langs de lijn. En laat aanstaande maandag, op 2e Pinksterdag, nou precies zo’n dag zijn op sportpark De Kei.
Voor ons 1e elftal staat er namelijk veel op het spel. Bij winst lonkt een plek in de nacompetitie – een beloning voor een seizoen vol strijd, inzet en passie. Alsof dat nog niet bijzonder genoeg is, nemen we die middag ook afscheid van twee echte clubmensen.
Hoofdtrainer Erik Hein staat dan voor de laatste keer langs de lijn bij onze club. Jarenlang zette hij zich met hart en ziel in voor het team en de vereniging. Daarnaast speelt middenvelder Jordi van der Heyden zijn laatste wedstrijd in het shirt van onze club. Als vaste waarde en steunpilaar op het middenveld heeft hij jarenlang zijn stempel gedrukt op het elftal.
Alle ingrediënten zijn dus aanwezig voor een prachtige, en sfeervolle voetbalmiddag. Toch zijn wij als club ook gebonden aan de regels van de KNVB. Dat betekent dat het afsteken van (knal)vuurwerk niet is toegestaan. Overtredingen kunnen de club hoge boetes opleveren, en dat willen we uiteraard voorkomen.
Daarom vragen wij als bestuur aan iedereen om ons 1e elftal maandag massaal te steunen maar het vuurwerk thuis te laten.
Laten we er samen een onvergetelijke middag van maken, op een manier waar we als club trots op kunnen zijn.