Nieuwsbericht

Pinkstermaandag: belangrijke middag voor EMMS 1

Aanstaande Pinkstermaandag speelt EMMS 1 de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen HOVC. Een duel waarin nog volop wordt gestreden voor een plek in de nacompetitie! 💪⚽

Daarnaast staat deze middag in het teken van het afscheid van hoofdtrainer Erik Hein. Erik was de afgelopen vier seizoenen hoofdtrainer van EMMS 1 en stond daarvoor al voor de groep bij EMMS 2. Met zijn enorme betrokkenheid, passie en inzet heeft hij een belangrijke bijdrage geleverd aan onze club. Pinkstermaandag nemen we afscheid van een trainer die jarenlang een vertrouwd gezicht was langs de lijn bij EMMS.

Ook voor Jordi v/d Heijden wordt het een bijzondere middag. Na jarenlang een vaste en gewaardeerde kracht op het middenveld speelt hij zijn laatste wedstrijd voor EMMS 1. Met zijn inzet, strijd en ervaring was Jordi jarenlang van grote waarde voor het elftal. ❤️🤍

Mooi om te zien dat ook de jeugd van EMMS al initiatieven heeft genomen om extra aandacht aan deze speciale middag te besteden. Samen zorgen we voor een sfeervolle afsluiting van het seizoen!

Kom maandag naar sportpark De Kei, steun EMMS 1 in de strijd om de nacompetitie en geef Erik en Jordi het afscheid dat ze verdienen! 🔥