Koninklijke waardering voor Bernhard Sibelt
Tijdens de jaarlijkse lintjesregen in Theater De Voorveghter in Hardenberg kreeg Bernhard Sibelt vandaag een koninklijke onderscheiding uitgereikt. Hij werd benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.
Burgemeester Maarten Offinga sprak tijdens de uitreiking zijn grote waardering uit voor zijn jarenlange vrijwillige inzet voor diverse verenigingen in Slagharen, zoals onze voetbalvereniging, de Katholieke Bond Ouderen (KBO) en voor de kerk in Slagharen.
Voor EMMS heeft Bernhard jarenlang diverse functies ingevuld, zoals het trainer-/leiderschap bij de dames, scheidsrechter, secretaris en penningmeester. Daarnaast heeft hij tot dit jaar de ledenadministratie verzorgd en maakt hij bij elke thuiswedstrijd nog het programmablaadje.
Na afloop van het programma in De Voorveghter konden familie en bekenden nog napraten in onze voetbalkantine onder het genot van een drankje. Hier kon hij nog even bijkomen van deze grote verrassing.
Namens de hele vereniging willen we Bernhard van harte feliciteren met deze terechte onderscheiding!


