Cafetaria Lunchroom Emmy verlengt hoofdsponsoring v.v. EMMS

Zondag 21 mei was niet alleen vanwege het afscheid van diverse clubmensen een feestelijke dag op Sportpark De Kei. Voorafgaand aan de wedstrijd sloot hoofdsponsor Cafetaria Lunchroom Emmy namelijk een nieuwe sponsorovereenkomst af. Eigenaar Hans Schlepers tekende een contract met v.v. EMMS voorzitter Herman Spijker voor maar liefst vier seizoenen!

Cafetaria Lunchroom Emmy is al sinds seizoen 2012-2013 de hoofdsponsor van ons vlaggenschip. In deze succesvolle periode werd er éénmaal een kampioenschap gevierd en tweemaal een promotie via de nacompetitie afgedwongen.

v.v. EMMS is zeer tevreden met het behoud van de betrokken hoofdsponsor op Sportpark De Kei! Hans werd bedankt met een bos rood-witte bloemen en het eerste exemplaar van het nieuwe thuis tenue. Later dit jaar zal de presentatie van de nieuwe tenues plaatsvinden.

Op zijn beurt liet Hans de gelegenheid niet aan zich voorbij gaan om de afscheid nemende personen te bedanken voor hun inzet met een mooi pakket.

Cafetaria Lunchroom Emmy, Hans en Sandra; nogmaals bedankt!

Bestuur v.v. EMMS
Selectie v.v. EMMS 1