Vacature: Trainer 2e elftal zaterdag EMMS

Voor het voetbalseizoen ’22/’23 is voetbalvereniging EMMS (Slagharen) op zoek naar een ambitieuze trainer voor het nieuwe 2e selectie elftal zaterdag. Bij v.v. EMMS staan plezier, veiligheid en prestatie voorop. De 1e selectie speelt in de 2e Klasse KNVB zondag.

Takenpakket

• Verzorgt op donderdagavond de training voor het eigen elftal
  • Verzorgt regelmatig op dinsdagavond de training van het eigen elftal + aanvulling
  • Assisteert regelmatig (dinsdagavond) de hoofdtrainer van het 1e elftal
  • Begeleiding, aansturing en coaching van het elftal tijdens wedstrijden op zaterdag
  • Zorgt voor gerichte doorstroom van de (jeugd) spelers

Eisen

• Geldig diploma UEFA C (TCIII) of de ambitie om deze cursus te volgen
  • Ambitieus en resultaatgericht, met ontwikkeling van de spelers als hoofdzaak
  • Duidelijk tactisch / technisch inzicht en coaching
  • Sociaal en communicatief vaardig
  • Denkt mee met de club en overige trainersstaf

Wij bieden

• Een passende vergoeding en goede trainingsfaciliteiten

Herken je jezelf in bovenstaande beschrijving en heb je interesse, dan ontvangen wij graag een mail met motivatie en CV via tc@vvemms.nl.

Voor meer informatie over de vacature kunt u contact opnemen met: R. Vermeltfoort 06-45294873