Technische Commissie heeft blik op de toekomst

Sinds dit seizoen is er een nieuwe Technische Commissie bij v.v. EMMS, bestuurslid Rob Vermeltfoort, Wessel Kriens en Maurice Kosse. Na het succesvolle traject om het zaterdagvoetbal bij EMMS op de kaart te zetten wil de TC verder met de toekomst van v.v. EMMS. Wat de meeste (jeugd)leden willen moet leidend zijn in het toekomstige beleid van de vereniging. De TC wil alles zo transparant mogelijk doen en zoveel als kan in onderling overleg.

Momenteel wordt er druk gewerkt aan het seizoen 2022-2023, mede door de doorstroom van jeugdleden, het overvolle zaterdagteam en de minimale bezetting voor 4 elftallen op de zondag lijkt het er op dat er een verschuiving gaat plaatsvinden. Dat betekent een extra team op de zaterdag en een team minder op de zondag, dit is een tendens die je door heel Nederland ziet.

Ook loopt het traject voor een nieuwe trainer voor JCLE O-19, een nieuwe keeperstrainer voor zowel de senioren als jeugd bovenbouw, een eventuele trainer voor een nieuw prestatie-elftal op de zaterdag wordt ook in overweging genomen. De TC wil ook zoveel mogelijk spelers/leiders/elftallen spreken zodat we een goed beeld krijgen over de gehele vereniging.

Door de nieuwe boost in de vereniging middels het gezellige en fanatieke zaterdagelftal, 2 dameselftallen, een drukke kantine etc. zit EMMS weer op de goede weg. Voor komend seizoen vragen we iedereen om uit te kijken naar spelers die graag (weer) bij EMMS willen voetballen, of dit nu op zaterdag of op zondag is maakt natuurlijk niet uit. Spelers die overwegen om te stoppen willen we vragen om er in ieder geval nog een seizoen bij aan te plakken aangezien er een jaar later meerdere jeugdspelers overkomen.

Tevens zoekt de TC nog versterking zodat we alles goed kunnen (blijven) regelen, lijkt je dit wat? Stuur dan even een mail naar tc@vvemms.nl

Groeten,

Rob, Wessel en Maurice