Verslag EMMS 2 za – HODO 5

Maandenlang heeft u moeten wachten maar het is zo ver! De spelers van EMMS mogen de stal weer uit om het weiland te betreden. Alle spelers hebben goed doorgetraind in de winterstop en dit was te merken in de eerste wedstrijd.

De tegenstander van dien was HODO uit Hollandscheveld. Bij de vorige ontmoeting werd er 1-5 gewonnen door EMMS ten koste van een aantal enkels.

Afgelopen zaterdag leek dit anders te gaan. EMMS speelde alsof het nooit was gestopt en tikte er in de eerste 30 minuten al 5 in. Deze waren gemaakt door respectievelijk: Michel, Michel, Kevin M., Jeffrey en toch nog een keer Michel. Dan denkt u dat 5-0 wel genoeg was voor de rust. Nee hoor! Tom schoot nog een bal tegen de touwen en Siem volgde dit voorbeeld.

Met 7-0 werd er thee gedronken. Een aantal spelers van HODO wilden er voortijdig mee kappen en boden een blanco papiertje aan waarop wij onze scoren mochten bepalen. Echter waren er ook een paar van HODO die dit niet wilden zoals EMMS ook door wilde spelen. De wedstrijd werd gewoon weer hervat, geen zorgen.

Na de rust sloop de luiheid er een beetje in wat je niemand kwalijk kan nemen. Een 7-0 overwinning is nog nooit weggegeven… en u voelt hem al aankomen, dat is nog steeds niet het geval. Ons Daan had als uitstekende planner die hij is nog 2 goals van zichzelf ingepland de 2e helft en zoals altijd klopte deze planning. Tenslotte maakte HODO nog een eretreffer en brachten de stand op 9-1. Met deze stand werd er afgefloten en EMMS begint weer overtuigend aan de tweede seizoenshelft!

U wordt allen bedankt voor de support en we hopen u te zien aankomende zaterdag om 12:30 uur in Meppel!