EMMS scoort ook in 2022 met Salland Zorgverzekeringen

Salland Zorgverzekeringen is een regionale zorgverzekeraar en ondersteunt graag sportverenigingen. Sinds eind 2020 is het bedrijf ook aan v.v. EMMS verbonden.

Voor alle leden (18+), ouders van jeugdleden, vrijwilligers en supporters van onze club die zich verzekeren bij Salland, krijgen wij een bedrag voor in de clubkas:

• € 50 voor de club wanneer je als nieuwe Salland verzekerde instapt in de clubcollectiviteit.
  • € 10 voor de club wanneer je als bestaande Salland verzekerde overstapt naar de clubcollectiviteit.
  • € 10 voor de club wanneer je als bestaande Salland verzekerde via de clubcollectiviteit verzekerd blijft bij Salland.

Via www.vitaalvechtdalpolis.nl/vvemms kun je het collectief van vv EMMS bekijken. De premie voor de Basisverzekering is in 2022 € 120,90. Via de Salland Clubactie profiteer je van:

• 7% korting op uw aanvullende en tandartsverzekering
  • 5 gratis extra fysiobehandelingen bij de aanvullende verzekeringen Extra en Plus
  • Kans op 1 jaar gratis lidmaatschap bij v.v. EMMS
  • 25% korting op alle artikelen via sportdirect.com

Op de website van Salland kun je de verschillende pakketten met elkaar vergelijken, zodat je een verzekering kunt afsluiten die helemaal bij jouw situatie past.

Overstappen is heel gemakkelijk. Je regelt het via www.vitaalvechtdalpolis.nl/vvemms! Salland zegt je huidige zorgverzekering op.