Verslag EMMS 2 Zaterdag – Noordscheschut 6

Hallo lieve supporters of mooiweersupporters zoals bleek zaterdag. Wat fijn dat u dit spectaculaire wedstrijdverslag leest!

Zoals u waarschijnlijk al wist speelde EMMS-zaterdag tegen Noordscheschut 6. Alle spelers van Slagharense kant hadden zich mentaal en fysiek goed voorbereid bij station KVP. Onze keeper kreeg het zelfs voor elkaar om de zeer gewaardeerde nachtrust over te slaan. Dit heeft echter zijn wedstrijdprestaties niet in de weg gezeten.

Ik begin met, zoals u verwacht, de hoogtepunten uit de eerste helft.

Dan gaan we nu over op de tweede helft. Na een aantal wissels doorgevoerd door trainer Paul begon de wedstrijd er al meer op te lijken. Al gauw na het inbrengen van Mike bleek deze wissel goud waard. Een roller van Mike belande in het doel door geklungel van de keeper aan Noordscheschut haar kant. Dit zorgde voor de 1-0. Niet veel later zette de andere invaller genaamd Kevin, Mike op een fraaie manier 1 op 1. Onze geboren rechtsbuiten wist deze bal prima in de verre hoek te plaatsen tekende voor de 2-0. De combinatie Mike-Kevin zou later weer plaatsvinden na een mislukt schot van Mike die in de voeten van Kevin terecht kwam en zodoende de 3-0 verzorgde.

3-0 was dus de eindst-

Nee helaas… na balverlies van de verdedigende linie wist het onmachtige Noordscheschut toch de 3-1 te maken.

Hier bleef het bij en dus begint EMMS met de volle buit aan het nieuwe seizoen! Bedankt voor het supporten toen buienradar aangaf dat het stopte met regenen en tot volgende week tegen HODO in Hollandscheveld om 14:00!

Kusjes van de boys x

Hier nog enkele hoogstandjes op een rijtje:

• Siem bewees een winterliefhebber te zijn door te glijden over veld 4 met zijn nieuwe voetbalschoenen
  • De grens van dienst genaamd Floris heeft 15 minuten van de tweede helft moeten missen door een bezoekje aan het kleinste kamertje, hoop dat dit het waard was.
  • Daan van der Meulen heeft zijn vocabulaire uitgebreid na 10 seconden op de grond te liggen door een tik op zijn hoofd.
  • Sil Haverkort is een nieuw gehoorapparaat nodig dus hopelijk wordt deze oproep verhoord.
  • Bier.