Bouwbureau SLIM nieuwe contractsponsor v.v. EMMS

Het nieuwe voetbalseizoen staat voor de deur na niet de makkelijkste seizoenen voor de leden, de vrijwilligers en ook onze sponsoren. Het doet ons dan ook erg goed dat we in deze periode nieuwe sponsoren aan ons weten te binden! Onlangs tekende Jordy Spijker van Bouwbureau SLIM een sponsorcontract met v.v. EMMS.

Bouwbureau SLIM is gevestigd in Dedemsvaart, maar Jordy’s roots liggen in Slagharen.

Het jonge bedrijf ondersteunt bedrijven en particulieren in de regio bij het ontwikkelen en vormgeven van bouwplannen. Dit varieert van het meedenken in globale ideeën tot het uitwerken in 3D. Ook voor vergunningaanvragen worden klanten geheel ontzorgd.

Het v.v. EMMS bestuur is zeer tevreden met Bouwbureau SLIM als nieuwe sponsor. Bij deze wordt Jordy hartelijk bedankt voor de steun aan de vereniging!