Autospeurtocht!

Eindelijk komt er weer eens een activiteit aan vanuit v.v. EMMS. Corona heeft lang roet in het eten gegooid, maar nu er weer wat meer kan en mag, willen we daar meteen gebruik van maken.

Met de auto door de gemeente Hardenberg
Op zondag 13 juni kun je namelijk meedoen aan een autopuzzeltocht. Deze tocht leidt je, als je een beetje kunt puzzelen, door de hele gemeente. Bij de start ontvang je een lunchpakket voor onderweg en enkele consumptiebonnen voor een nog niet nader te noemen horeca etablissement in de gemeente. Als je de puzzels goed oplost, kom je als het goed is bij de locatie waar je deze bonnen kunt verzilveren.

Wie mogen er meedoen?
In principe mag iedereen met een auto meedoen, waarbij het hebben van een rijbewijs ook aan te raden is… Je kunt kiezen of je alleen of met meerdere personen in een auto meedoet. Overigens is het aan te raden om niet alleen mee te doen, het is een beetje lastig en niet veilig om al die antwoorden te noteren tijdens het rijden.

Kinderen onder de 12 jaar kunnen gratis meerijden. In dat geval dien je wel zelf voor een hapje en drankje te zorgen voor deze kinderen, zeker als je de achterbank een beetje rustig wil houden.

Kosten
De kosten per persoon zijn 15 euro, waarmee je dus een goed gevuld lunchpakket en enkele consumpties krijgt. Het bestuur van v.v. EMMS staat uiteraard volledig achter deze activiteit en heeft aangegeven hier niets aan te willen verdienen. Het moet een leuk kostendekkende
activiteit zijn voor leden en supporters.

Hoe laat en waar is de start?
Je kunt op de parkeerplaats van De Kei tussen 10.30 en 12.30 uur starten. Hier krijg je het vragenformulier, de instructies  van de puzzeltocht en het lunchpakket uitgereikt. Mogelijk krijg je nog een specifiekere starttijd door, om filerijden te voorkomen. Dit hangt nog even af van het aantal deelnemers.

Als het goed is, doe je over de route van 60 kilometer ongeveer 3,5 uur. Je bent dus ruim om tijd terug om Oranje ’s avonds aan te moedigen tijdens de eerste wedstrijd op het EK voetbal!

Opgeven voor 7 juni
Wil je meedoen (en waarom ook eigenlijk niet?), geef je dan voor 7 juni as. op via fjadeweerd@gmail.com. Geef hierbij jullie groepsnaam en de namen van de leden (mensen die in de betreffende auto zitten) door.

We hopen jullie allemaal te zien op zondag 13 juni!

Namens de activiteitencommissie,

Sebastian Kleinheerenbrink